WAT TE DOEN WANNEER DE LICENTIE GEEN VERBINDING KAN MAKEN MET JE KASPERSKY PORTAL?

Tijdens het downloaden, installeren of activeren van de Kaspersky-antivirus kunt u enkele foutmeldingen tegenkomen. Deze foutcodes zijn algemeen van aard en hebben niets te maken met uw antivirusprogramma. U kunt eenvoudig een paar trucs voor het oplossen van problemen volgen en ze in een mum van tijd repareren.

U kunt op het internet gemakkelijk massa's artikelen vinden die u leren hoe u een technische fout in een paar eenvoudige stappen kunt oplossen. Als u vindt dat deze procedures gemakkelijk te volgen zijn, kunt u gewoon de blog lezen en de methode tegelijkertijd uitvoeren. En als u geneigd bent professionele hulp in te schakelen, kunt u altijd contact opnemen met onze Kaspersky-klantenservice.

Bij de technische dienst van Kaspersky hebben we een team van goed opgeleide en getrainde mensen met jarenlange ervaring in het veld. U kunt 24 uur per dag contact met hen opnemen en zij zullen de volledige verantwoordelijkheid op zich nemen om de fout zo snel mogelijk op te lossen.

Een van de meest voorkomende technische problemen die gebruikers tegenkomen bij het activeren van Kaspersky Security Cloud is het licentieprobleem. Mogelijk ziet u een foutbericht dat luidt:

"Deze licentie is niet verbonden met de My Kaspersky-portal."

Als u deze foutmelding ziet, betekent dit dat uw antivirusprogramma enige probleemoplossing vereist.

Voor meer ondersteuning kunt u onze bellen Kaspersky klantenondersteuning of de onderstaande procedure volgen:

  1. Meld u aan bij uw My Kaspersky account.
  2. Klik op de optie Licenties.
  3. Voeg de activeringscode voor Kaspersky Security Cloud toe.
  4. Zodra u de gegevens invoert, wordt de toepassing automatisch geactiveerd.
Weet dat deze licentiefout optreedt wanneer Kaspersky Security Cloud de activeringscode in uw account niet kan vinden. Als u de code niet heeft, kunt u de licentie kopen via My Kaspersky. De licentie wordt automatisch aan uw account toegevoegd en de beveiligingscloud wordt geactiveerd.

Als je nog steeds twijfels hebt, laat ons dan een bericht achter via live chatondersteuning of e-mail. Wij zullen u binnen 24 uur antwoorden. En als u onmiddellijke ondersteuning zoekt, is onze technische ondersteuning van Kaspersky slechts één telefoontje verwijderd. U kunt altijd contact met ons opnemen als u een technisch probleem ondervindt.

We beloven dat we contact met u opnemen met de meest betrouwbare en tijdige oplossingen.

Ik hoop je snel te kunnen helpen!

Gerelateerde artikelen

Popular posts from this blog

Hoe moet u een code genereren als uw Kaspersky-licentie nog steeds actief is?

Hoe een licentie verkrijgen en het Kaspersky-product activeren?

Hoe Kaspersky VPN uitschakelen?