Hoe het Kaspersky Anti-Virus Blacklist-probleem op te lossen?
Iedereen die op deze planeet woont, weet hoe cruciaal het is om een antivirussysteem te hebben. Aangezien computers en smartphones nu over de hele wereld heersen, kan deze methode het voor u gemakkelijk en effectief maken om uzelf te beschermen tegen alle soorten cybercriminaliteit. Het belangrijkste pad waarlangs virussen zich verspreiden is het internet. Als u uw gegevens en privacy in deze omstandigheden wilt beveiligen, kunt u ervoor zorgen dat u de beste veiligheidstoepassing gebruikt. Er zijn tegenwoordig verschillende soorten antivirusprogramma's beschikbaar die u voor uw problemen kunt gebruiken, en Kaspersky is een van de beste. Als u de beste resultaten wilt behalen en de risico's drastisch wilt verminderen met een ruime marge, moet u deze software leren kennen en deze zo snel mogelijk toepassen.
U kunt af en toe een paar technische problemen ondervinden tijdens het gebruik van de diensten van de app, omdat het een stukje software is. Met behulp van hun klantenservice kunt u in detail leren over deze problemen, die al dan niet significant kunnen zijn. Als u problemen ondervindt tijdens het gebruik van dit programma, kunt u gemakkelijk en effectief contact opnemen met Kaspersky-ondersteuning om deze binnen een korte periode op te lossen. Hun team is goed thuis in allerlei soorten probleemoplossing, zodat ze u moeiteloos kunnen helpen bij het oplossen van uw problemen met een paar stappen. Laten we ze nu in detail bekijken:
- Start uw computer en start eerst het Kaspersky programma. Selecteer daarna Instellingen en vervolgens Geavanceerde instellingen om toegang te krijgen tot de zelfverdedigingsmodus. U dient deze modus dan uit te schakelen en op de OK-knop te klikken om deze op te slaan.
- Ga na het voltooien van stap één naar uw harde schijf en selecteer C:\ProgramData\KaperskyLab\AVP11\Bases. Van daaruit verwijdert u het bestand met de naam blst2-0607g.xml.
- U kunt dan de klassieke weergaveoptie vinden door naar de verborgen map te gaan. Ga naar het tabblad Weergave nadat u dubbelklikt op de mapoptie. Klik op Ok na het selecteren van Verborgen bestanden en mappen weergeven
- De optie Mijn Update Center zou daarna toegankelijk moeten zijn wanneer u de Kaspersky-app opnieuw opent. Start Update is vanaf daar toegankelijk. Je ontvangt nieuwe updates zonder verdere uitdagingen zodra je dat aanzet